تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

در این مقاله به بررسی موضوع تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار می پردازیم. ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

مقدمه

مقدمه
مقدمه

گرفتن ویزای مولتی کانادا، به علت روند زمانی بلند مدت و مسائل گوناگون اداری، کار آسانی نمی باشد. اما اکثر افرادی که ویزای مولتی اخذ می کنند و به کانادا مهاجرت می کنند، این موضوع برایشان اتفاق می افتد که آیا ممکن است ویزای مولتی کانادا به اقامت همیشگی تبدیل بشود یا خیر؟

افرادی که با مجوز توریستی یا درحقیقت همان ویزای مولتی به کانادا ورود پیدا می کنند، هیچ اجازه ای برای کار یا تحصیل ندارند. افرادی که قصد دارند تا در کانادا وارد کاری شوند، پیگیر این موضوع هستند که از راه تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار، در این کشور شروع به کار کنند.

تمام افرادی که هدف ادامه تحصیل در کانادا را دارند، می خواهند که ویزای مولتی کانادا به تحصیل در بهترین مدارس و دانشگاه های کانادا تبدیل شود و برای درس مشغول شوند. ولی شاید برای افراد، این سوال پیش بیاید که آیا ممکن است ویزای مولتی به گرفتن اقامت دائمی کانادا تبدیل شود؟ آیا چنین چیزی امکان دارد؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت را مطالعه کنید.

سر فصل های مقاله:

  1. اطلاعات ویزای مولتی
  2. راه های تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار
  3. تبدیل مجوز مولتی کانادا به اقامت همیشگی
  4. نکات مهم پیش از پرداختن موضوع تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار
  5. ویزای کاری در کانادا
  6. شرایط مربوط به ویزا
  7. شرایط ویزا برای دارندگان

اطلاعات ویزای مولتی

اطلاعات ویزای مولتی
اطلاعات ویزای مولتی

کشور کانادا برای حفاظت منافع و امن نگه داشتن کشور و پیشگیری از کارهای نادرست بعضی از تبعه ها، وصول ویزا را بسته به بقیه کشورهای پیشرفته بسیار سخت تر کرده است و با وجود این دشواری و مشکلات به خصوص برای ایرانی ها، تبدیل مجوز مولتی به اقامت برای افرادی که در کانادا زندگی می کنند، نشدنی است.

چون اصولا هیچ احتمالی برای تبدیل ویزا در قانون اقامت کانادا توصیف نشده است. از سویی دیگر با دقت به این که کانادا مهاجرین زیادی را قبول می کند.

خوشبختانه زیاد شدن مهاجران در سال های گذشته برای گرفتن اقامت همیشگی با دست به کار شدن از طریق راه های مهاجرت به کانادا وجود دارد.

تقاضا کننده های مهاجرت به کانادا این اجازه را دارند که از راه ویزای مولتی یا در حقیقت مجوز توریستی کانادا، در این کشور برای ماندن موقت برای آسان شدن راه به منظور اقامت دائمی برخوردار شوند.

ولی  موقعی که در این کشور هستند، هیچ احتمالی برای تبدیل ویزا وجود ندارد و باید بقیه جریان این موضوع را در بیرون از کشور کانادا و در وطن خود دنبال کنند. پس اگر از شیوه صحیح مهاجرت به کانادا مطلع باشید و بدانید که چطور می توان برای این کشور مناسب بود، در بهترین شرایط، وصول ویزای کانادا ممکن می باشد.

برای به دست آوردن اقامت دائمی  کانادا، حتما از وضعیت تبدیل ویزای مولتی به اقامت و بهترین راه های مهاجرتی و شیوه های تبدیل مولتی به اقامت همیشگی، به طور دقیق و کامل اطلاع داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا دیدن کنید.

راه های تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

راه های تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار
راه های تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

نخستین پیشنهادهایی که برای تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائمی می توانید ارزیابی کنید، ویزای مربوط به کار در کشور کانادا می باشد. کشور کانادا به تقاضا کننده هایی که شرایط داشته باشند، مجوز کار در این سرزمین را داده و از این راه به آن ها ویزای کار می دهد.

در خیلی از مسائل، گرفتن ویزای کار، نخستین قدم برای گرفتن اقامت دائمی کشور به حساب می آید. برای این که برای وصول مجوز کار حتما از سمت صاحب کار، پیشنهاد شغلی برای استخدام شدن را داشته باشید. می توانید هنگامی که برای دید و بازدید در کانادا هستید.

موقعیت های کاری و کمپانی های نیروی کار را ارزیابی نموده و با صاحبان کار در کمپانی برای موضوع کار، گفت و گو کنید.

مطلب بسیار اساسی که باید به آن دقت کنید، این است که پیش از وصول پیشنهاد کاری و عهد و پیمان بستن با صاحب کار، شغل توصیه ای شما حتما به مدت ۲۰ تا ۳۰ روز، (بسته به نظر سازمان رسیدگی کار کانادا) در مطبوعات و دفاتر این ‌کشور آگهی شده باشد.

اما در این دوره، شخصی که اقامت همیشگی کانادا را داشته باشد یا تبعه کانادا باشد، صاحب کار می تواند با وصول مجوز از این سازمان، برای بستن قرارداد با شما دست به کار شود و این موضوع تا زمانی که قبل از آن صاحب کار ثابت کرده باشد که شخص مطمئنی را برای این کار نیافته است.

شما باید به کشور خود برگردید و در آنجا بقیه مسیر پرونده خود را پیگیری کنید. چرا که به منظور وصول مجوز کار به دلیل موقعیت، بایستی مراحلی بلند مدت را بگذرانید‌.

تبدیل مجوز مولتی کانادا به اقامت همیشگی

تبدیل مجوز مولتی کانادا به اقامت همیشگی
تبدیل مجوز مولتی کانادا به اقامت همیشگی

این شیوه به این ترتیب است که اگر مشتاق به وجود آوردن شغل یا سرمایه در این کشور هستید، می توانید وقتی برای دید و با دید یا گردش در کانادا حضور دارید، راه های ابتدایی این کار را کاملا طی کنید. هر استان این کشور، قانون و مقررات مخصوص به خودشان را دارند.

مجوز سرمایه گذاری برای اشخاصی مناسب می باشد که از شرایط مالی بسیار خوب و مناسبی برخوردار باشند یا کار و مشاغلی را بیرون از کشور سرپرستی  کنند. برای گرفتن اقامت کانادا، گوناگونی ویزا و استان های دیگری نیز وجود دارد.

بعضی از این استان ها به طور جداگانه، طرح هایی برای مهاجرت و اقامت دائم عرضه می کنند. بعضی از راه ها سریع بوده و به اقامت دائمی منتهی می شود و بعضی نیز به مجوز کار کانادا تبدیل می شوند.

ولی راه های دیگری غیر از طرح های استانی هم وجود دارد مثل وصول پذیرش کالج در کانادا و گرفتن مجوز دانشجویی در کشور و سپس تبدیل آن به مجوز کار و در آخر رسیدن به اقامت دائمی کانادا.

این مسیر هم مثل مسیرهای دیگر، مراحلی بلند مدت را می گذراند تا مجوز اقامت دائمی را از این راه وصول کند. این طریق بر خلاف روش های دیگر مهاجرت، سنگین تمام می شود و هزینه های زیادی را شامل می شود.

پیشنهاد می کنیم از پست راحت ترین کشور برای ویزای شینگن ۲۰۲۲ دیدن کنید.

نکات مهم پیش از پرداختن موضوع تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

پیش از پرداختن به جریان تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار، احتیاج است تا مهاجر شدن به کانادا را اندکی ارزیابی کنیم.

کانادا از نوین ترین و توسعه یافته ترین کشورهای مهاجر پذیر به حساب می آید. با توجه به آمارهایی که تحقیق شده، حدود ۸ میلیون نفر از جمعیت ۳۸ میلیونی کانادا، مهاجرانی می باشند که از کشورهای گوناگون وارد کانادا شده اند.

به علت هایی همچون جاذبه های توریستی بسیار و کم بودن نیروی کار، مهاجرت به کانادا طرفداران زیادی را جذب کرده است. به خاطر شیوع ویروس کرونا در دنیا، خیلی از کشورها برنامه پذیرفتن مهاجر را کنار گذاشته اند ولی کانادا این کار را انجام نداد.

هم اکنون این کشور مردمش را به طور سریع واکسینه کرد، برنامه پذیرش را سرعت داد و هر سال مهاجرین بسیار زیادی را قبول می نماید.

کانادا از لحاظ وسعت، یکی از بزرگ ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. مهاجرین بیشتر به منظور دو موضوع تحصیل و شغل وارد این کشور می شوند، ولی راه های دیگر فقط برای گرفتن اقامت می باشد.

داشتن امکانات برای آسایش و میزان زیاد کیفیت زندگی، موضوعی مهم و مشخص کننده برای جذب تبعه ها می باشد. ولی در کنار ویژگی های خوبی که گفته شد، باید بگوییم که در این کشور، زندگی کردن هزینه های بالایی دارد.

به خاطر وضعیت آب و هوا، خیلی کشور سردی می باشد. برخلاف گستردگی که دارد، جمعیتی اندک دارد که خلاف بسیاری از کشورها، مقررات کشور با رای قاضی می تواند ابطال شود. به همین دلیل، موارد به صرفه ای برای تبعه ها ایجاد می شود.

ویزای کاری در کانادا

مهم ترین ویژگی  ویزای مولتی کانادا، سفر به این کشور بدون هیچ مشکلی می باشد. با وصول این مجوز، شما احتیاجی به تمدید سال به سال ندارید و تا تمام شدن آن می توانید از خصوصیات خوب آن بهره مند شوید.

علاوه بر این، می توانید زندگی خوب، درآمدی به صرفه و موقعیت های کاری گوناگون این کشور را ارزیابی کنید. با اطلاعات بیشتر و مناسب، برای مهاجرت دست به کار شوید. بعد از تمام شدن فرصت چند ماهه، با خارج شدن چند ساعت از کشور و وارد شدن دوباره به کانادا، می توانید برای چند ماه دیگر نیز اقامت داشته باشید.

از لحاظ قیمت، بسیار منحصر به فرد است و با زیاد شدن اندازه مسافرت های خود می توانید میزان اعتبار خود را برای گرفتن مجوزهایی مثل مولتی زیاد کنید.

دلایل دیگر از داشتن این نوع مجوز را می توان برای حضور در همایش ها و جایگاه های آموزشی در این کشور دانست. با وصول این نوع مجوز، از مسیرهای زمینی و هوایی هم می توان به کانادا مهاجرت کرد.

مهاجرین بسیاری از کشورهای گوناگون دنیا برای رسیدن به فرصت های کاری بهتر و بالا بردن کیفیت و شرایط زندگی خود، هر سال برای اقامت، به کشور کانادا سفر می کنند.

در بین تبعه های ایرانی، مهاجرت کاری یکی از راه های مناسب مهاجرت به حساب می آید. هر شخص برای رسیدن به این مجوز، مانند بقیه مجوزها باید از مسیرهای مختلف عبور کند تا موفق به گرفتن آن شود.

پیشنهاد می کنیم از پست سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا دیدن کنید.

شرایط مربوط به ویزا.

شرایط مربوط به ویزا
شرایط مربوط به ویزا

در شرایطی که همسر فردی در کانادا زندگی می کند و مجوز کاری یا تحصیلی داشته باشد. برای شغل مورد نظر احتیاج دارد که از سوی سازمان کار کانادا ویزا دریافت نماید. این موضوع بسیار سخت می باشد و به آسانی قابل اخذ نیست.

پیش از دست به کار شدن برای آن باید با یک شخص با تجربه یا سازمان مربوط به مهاجرت مشورت کنید. اگر شخص موفق شد که شهروند کانادا شود می بایستی تلاش کند. تا پیش از گذراندن مراحل قانونی آن، شروع به کار کند. به غیر از موضوعات گفته شده، فرد اجازه برای کار در کشور کانادا را ندارد.

برای گرفتن مجوز کاری به غیر از جاب آفر، صاحب کار باید مجوزی که هدف آن بهره گیری از نیروی کار خارجی در شرکت خود می باشد را بگیرد. یکی از سوال هایی که ذهن بیشتر تقاضا کننده های ویزای کانادا را بسیار درگیر کرده است. امکان تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار می باشد.

ادامه مطلب>>

آرزویی که می تواند راه مهاجرت و اقامت دائم در کانادا را به موضوعی ممکن تبدیل کند. ولی آیا واقعا می توان ویزای مولتی را به کار و یا اقامت کانادا تبدیل نمود؟ آیا چنین چیزی غیر ممکن است و ویزای مولتی و با ارزش کانادا، قابلیت تبدیل به بقیه ویزاهای این کشور را ندارد؟

حقیقت این است که امکانی برای تبدیل مجوز در مقررات مهاجرتی کشور وجود ندارد. در واقع شخصی که برچسب ویزای مولتی کانادا به پاسپورتش چسبانده شده باشد، این احتمال را دارد تا با داشتن وضعیتی مناسب، مجوز تحصیلی کانادا و یا مجوز کار را وصول کند.

پیشنهاد می کنیم از پست مهاجرت پزشکان به اسکاندیناوی و معایب زندگی در ترکیه دیدن کنید.

 شرایط ویزا برای دارندگان

قانون اقامت و تبعه بودن در کانادا، مربوط به اشخاصی است که در هنگام تقاضای مجوز تحصیلی، اقامت همیشگی کانادا و یا مجوز کار این کشور، با ویزای مولتی در داخل این سرزمین حضور دارند.

نکته مهم این می باشد که اگر شخص دارنده ویزای مولتی کانادا قبل از وارد شدن به این کشور، در سرزمین مبدا به منظور مجوز کار تقاضا کرده باشد. جواب این درخواست در زمان بودن شخص در کانادا فرستاده شده باشد. شخص می بایستی حتما از کشور خارج بشود.

دفعه بعد با مجوز کار به این کشور ورود پیدا کند.

از طرفی دیگر می توان به این صورت گفت که با داشتن موردی مناسب مانند ویزای مولتی کانادا و ماندن کوتاه مدت در این سرزمین، ویژگی خوبی برای گرفتن مجوز تحصیل، مجوز کار و یا اقامت همیشگی کانادا به حساب نمی آید.

اما ویژگی اصلی این است که شما می توانید در نظر بگیرید که به مدت ۵ ماه می توانید در هر بار ورود به این کشور برای تحقیق و بررسی وضعیت تحصیلی، برای شغل یا زندگی و خیلی مسائل دیگر اقامت کنید و فرایندهای ابتدایی و اساسی مهاجرت کاری و یا تحصیلی کشور را از داخل کانادا انجام بدهید.

ویزای توریستی در کانادا به ویزایی گفته می شود. که شخصی که آن ویزا را دارد. و در واقع هرنوع ویزای توریستی که دارد، می تواند وارد این کشور بشود و هر زمان تا مدت مشخصی، در کانادا حضور داشته باشد.

اصولا ویزای مولتی کانادا برای مسائلی همچون اقامت، شغل یا تحصیل کردن طولانی برنامه ریزی نشده است.

ولی اگر مامور مرزی در فرودگاه حس کند که قصد شما اقامت بلند مدت است، از ورود شما به کانادا جلوگیری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *