مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

در این مقاله، به بررسی و ارزیابی مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا می پردازیم. تا انتهای این مقاله همراه شما هستیم.

مقدمه

مقدمه
مقدمه

در این محتوا قصد داریم تا در مورد ویزای استارتاپ کانادا که در واقع راهی معتبر برای گرفتن اقامت بلند مدت یا دائم کانادا می باشد، توضیح دهیم.

ویزای استارتاپ از برترین و جدیدترین راه هایی است که سازمان مهاجرت کانادا برای جذب کارفرمایان  و پشتیبانی از برنامه ها و پیشنهادهای جدید و همچنین بنیانگذاری کسب و کارهای جدید در کانادا برنامه ریزی نموده است.

برای اینکه بدانید ویزای استارتاپ کانادا چیست، برای گرفتن آن باید چه شرایطی داشته باشید، مدارک الزامی و مقدار هزینه ویزای استارتاپ کانادا چه مقدار می باشد و همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا، این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

پیشنهاد می کنیم از پست آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت دیدن کنید.

عناوین مقاله:

  1. مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای گرفتن اقامت
  2. شرایط گرفتن ویزای استارتاپ در کانادا
  3. اقامت استارتاپ کانادا به صورت دائم است یا محدود؟
  4. راه و شیوه های وصول استارتاپ ویزای کانادا
  5. مهاجرت از طریق استارتاپ چگونه است؟
  6. نقش برگه ساپورت برای اقامت با ویزای استارتاپ
  7. نکاتی در مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا که باید جدی بگیرید.

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای گرفتن اقامت

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای گرفتن اقامت
مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای گرفتن اقامت

شما در حال حاضر بعد از سازگاری با اداره پشتیبانی، نامه ساپورت را دریافت می کنید. اداره پشتیانی همان موقع با صدور نامه ساپورت برای شما، مدرک ضمانت را هم برای سازمان مهاجرت کانادا می فرستد. حالا شما نامه ساپورت را دارید. پس زمان همکاری با سازمان مهاجرت کانادا است‌.

اسناد و مدارک را حاضر کنید و تقاضای ویزای کار و اقامت را ارسال کنید. اصولا پاسخ تقاضای ویزای کار، سریع به دست شما خواهد رسید. برای شما سوالی پیش می آید که به مدت چند ماه؟ حدود چهار تا شش ماه می باشد.

غافل نشوید.

همان موقع برنامه اقامت دائمی شما برقرار است، پس هنوز زیر نظر سازمان مهاجرت هستید. در زمانی که سازمان مهاجرت قصد بررسی برنامه شما را داشته باشد، پای اداره های دیگر هم وسط می آید. یکی از اداره ها، آغاز به جمع آوری اطلاعات می کند.

داده ها از اداره پشتیبانی و سازمان مهاجرت گرفته می شود و جواب ارزیابی به سازمان مهاجرت ارسال می شود.

خوشحال باشید. زیرا زمان آن است که اقامت خود را به طور دائم بگیرید. در آخر باید بگوییم که این مسائل هیچ نگرانی ندارد. فقط باید تحقیق خود را بیشتر کنید و با افراد با تجربه مشورت کنید تا اقامت شما بدون هیچ مشکلی انجام شود.

شرایط گرفتن ویزای استارتاپ در کانادا

شرایط گرفتن ویزای استارتاپ در کانادا
شرایط گرفتن ویزای استارتاپ در کانادا

همان طور که گفتیم، برنامه استارتاپ کانادا یکی از برترین شیوه های دریافت اقامت بلند مدت در کانادا می باشد. از جهتی، استارتاپ یک بیزینس نو بنیاد است که اصولا بر اساس فن آوری کاربرد دارد.

طی چند سال گذشته، اداره مهاجرت کانادا با هدف انگیزه دادن کارفرماها به منظور مهاجرت به کشور کانادا، شیوه ویزای استارتاپ کانادا را به اجرا گذاشته است تا آن هایی که نظر و برنامه های جدید دارند.

همچنین کارآفرینان مبتکر بتوانند با اشتغال و سرمایه گذاری در کانادا، زمینه مهاجرت را برای خود ایجاد کنند. برای گرفتن اقامت از طریق ویزای استارتاپ کانادا و همچنین مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا، حتما باید به موارد زیر توجه فرمائید:

‌شرط مهم و ضروری، بهره مند بودن از زبان هایی همچون انگلیسی و فرانسوی چه در نوشتار و چه در گفتار که حتما باید نمره ای متوسط کسب کرده باشید.

در واقع به منظور گرفتن ویزای استارت آپ کانادا، باید در چندین امتحان زبان انگلیسی سازمان های معتبر و یا یکی از ۲ امتحان آزمون زبان فرانسوی اقدام کنید و نمره کسب شده را در فرم تقاضای خود قرار دهید.

توجه نمایید که اگر نمره خوبی کسب نکرده باشید، تقاضای شما رد می شود. از دیگر شروط اخذ ویزای استارتاپ کانادا، بهره مندی از یک دارایی اولیه است‌. چون ‌که دولت کانادا به هیچ عنوان برای کسانی که از راه ویزای استارت آپ کانادا قصد اقامت دارند، حمایت مالی نمی کند.

در حقیقت اگر قصد وصول مجوز استارتاپ کانادا را دارید، بهتر است هزینه اولیه چند ماهه کوتاه مدت برای طی کردن زندگی خود را داشته باشید. منظور از داشتن هزینه اولیه، گذاشتن دارایی یا سرمایه در این کشور نیست و فقط خرج و مخارج زندگی خانواده شما در ماه های اول  ورود به این کشور را پشتیبانی می کند.

در آخر، یکی از اساسی ترین شرایط ویزای استارت آپ این کشور، تایید شدن بیزینس و جلب اعتماد یکی از اداره های مورد قبول سازمان مهاجرت کانادا می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست رشته های تحصیلی در آمریکا دیدن کنید.

اقامت استارتاپ کانادا به صورت دائم است یا محدود؟

در صورت دریافت ویزای استارتاپ کانادا، دسته ای از نیروهای شرکت می توانند در ابتدا حدود شش ماه مجوز کار کانادا را برای شما مهیا کنند که بعد از طی اقامت در این شش ماه، گرفتن اقامت بلند مدت برای شما و خانواده تان آماده سازی می شود.

حالا شاید بپرسید که در چه صورت می توان شرایط داشتن ویزای کار استارتاپ کانادا را داشت؟ برای وصول مجوز کار پروژه استارت آپ کانادا، هم باید از وضعیت کامل ورود به این کشور و هم از وضعیت مهاجرت استارتاپ کانادا برای شروع کار در کانادا مطلع باشید.

می خواهیم بررسی کنیم که در چه شرایطی اعضای خانواده امکان دارد در مدت شش ماه اقامت با مجوز کار استارتاپ شخص تقاضا کننده را همراهی کنند.

وصول کنندگان ویزای کار استارتاپ که اقامت کوتاه مدت کانادا را دارند، در شرایطی می توانند خانواده خود را  همراه خود به این کشور ببرند که برای ویزای کار و تحصیل آن ها تقاضا کرده باشند.

حال باید ببینیم که در چه صورتی، وصول ویزای کار از طریق طرح استارتاپ کانادا ضروری می باشد؟

وجود یک کسب و کار مورد قبول و دعوتنامه پذیرش از یک اداره پشتیبانی در این کشور و تسلط به زبان های انگلیسی یا فرانسوی و تمکن مالی مناسب برای طی کردن زندگی در کانادا، از مهم ترین مسائل به منظور اخذ ویزای کار در طرح استارتاپ کانادا می باشد.

ولی باید دقت شود، مهم است که مدیر برنامه در آن مدت زمان شش ماهه تا موقع دریافت اقامت کانادا، روی طرح استارتاپی خود تمرکز داشته باشد. در غیر این صورت و در این شرایط، اقامت دائمی به او داده نمی شود.

راه و شیوه های وصول استارت آپ ویزای کانادا

راه و شیوه های وصول استارت آپ ویزای کانادا
راه و شیوه های وصول استارت آپ ویزای کانادا

این طرح به اشخاصی توصیه می شود که هدف مهاجرت به کشور کانادا را دارند و می خواهند استارت آپ و بیزینس تازه و دارای توسعه در تمام نقاط در این کشور را پایه گذاری کنند. آغاز کسب و کار در کشوری که در آن هیچ مهارت و تجربه ای ندارید، غیر ممکن به نظر می آید.

ولی بهتر است بدانید که کشور کانادا به تمامی خطرها و مشکلات کار این کارکنان توجه می کند. اما اگر در آن استارت آپ موفق نشوید، اقامت شما را لغو نمی کنند و شما بدون هیچ دغدغه ای، در عرصه دیگری می توانید مشغول به کار شوید.

شرایطی که برای وصول این مجوز باید داشته باشید، شامل شروع یک کسب و کار در این کشور است که صاحب درصد کمی از سود آن باشید. همه کارآفرینان آن بیزینس، پنجاه درصد سهام آن را در اختیار داشته باشند.

همچنین حدود پنج نفر می توانند برای شروع یک کسب و کار، تقاضای مجوز کنند.

وصول برگه پشتیبانی از یکی از اداره های مورد تایید طرح مجوز استارتاپ کانادا، داشتن مدرک زبان انگلیسی، داشتن حساب بانکی حداقل برای یک سال، از دیگر شرایط اخذ ویزای استارتاپ می باشد.

به عبارت دیگر، وصول مجوز استارتاپ کانادا حاوی دو بخش می باشد: وصول برگه پشتیبانی از سمت سازمان های مورد تایید طرح مجوز استارت آپ، تقاضای گرفتن اقامت به قصد شروع یک استارت آپ در این کشور

در مجوز استارتاپ کانادا می توانید همان موقع برای خود و تمامی خانواده، اقامت دائمی وصول کنید که البته این اقامت، شرط موفقیت در بیزینس نمی باشد.

لطفا از پست تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار دیدن کنید.

مهاجرت از طریق استارت آپ چگونه است؟

مهاجرت به کشور کانادا از راه استارت آپ به چه صورت است؟ با ویزای استارتاپ کانادا، این کشور دنبال جذب افرادی است که انرژی راه اندازی شرکت های مبتکر را داشته و می توانند شغلی به وجود بیاورند.

مجوز استارتاپ کانادا با قصد برتر بودن کانادا در زمینه جذب استارتاپ ها آغاز شده است و نگاه این کشور به آینده این ویزا، بسیار وسیع و گسترده است. چشم انداز مجوز استارتاپ کانادا این گونه می باشد که بستری مثل سیلیکون ولی آمریکا ساخته بشود که بهترین های جهان وارد کانادا شوند.

اندیشه ای نوآفرین شرط الزامی است اما کافی نمی باشد. آیا ایده شما توانایی پیشرفت در مدت زمان اندک را دارد؟ در حال حاضر موقع آن است که  از اداره های مورد قبول دولت کانادا رضایت بگیرید و آن ها را برای سرمایه گذاری در زمینه استارتاپ خود قانع کنید.

آیا موفق شدید تا نامه ساپورت را دریافت کنید؟

پس باید سازمان مهاجرت کانادا هم راضی شود که قصد راه اندازی ویزای استارتاپ را دارید. در نهایت اقامت کانادا از طریق ویزای استارتاپ برای شما و خانوادتان صادر می شود.

تصمیم کسب و کار خود را آماده کنید، ولی برای هر برنامه ای، عرضه یک اندیشه نوآورانه بر اساس فن آوری و در مقیاس خیلی گسترده، ضروری می باشد. پلن کسب و کار خود را بنویسید و سیستم مناسب برای پشتیبانی را دنبال کنید. اما باید ذهنتان مثبت باشد که ارائه شما خوب پیش برود. زیرا در وهله اول باید راه های زیادی را طی کنید.

لطفا از پست راحت ترین راه مهاجرت به هلند دیدن کنید.

نقش نامه ساپورت برای اقامت با ویزای استارت آپ کانادا

 

نقش نامه ساپورت برای اقامت با ویزای استارت آپ کانادا
نقش نامه ساپورت برای اقامت با ویزای استارت آپ کانادا

برای نقش نامه ساپورت در طرح استارتاپ باید گفت که نخستین گام در طرح استارت آپ کانادا، پیگیر شدن برای وصول نامه پشتیبانی از سرمایه گذاران مورد اعتماد است.

در این برگه، یکی از اداره های مورد اعتماد کانادا، پشتیبانی خود را از شما و اشتیاقشان برای برنامه شما را عنوان می کنند و نامه ساپورت را سریع برای شما صادر می کنند.

همان موقع، برگه ای از سمت این اداره های پشتیبانی برای سازمان مهاجرت کانادا هم فرستاده می شود. نامه ساپورت حتما در پرونده تقاضای مجوز کار و اقامت به طور دائم به سازمان مهاجرت عرضه شود‌.

سازمانی که نامه ساپورت را به شما ارائه داده، همان موقع نامه را برای اداره مهاجرت صادر می کند و در آن، افراد گروه و برنامه مورد نظر را گزارش می دهند.

پس تاییدیه حاوی داده هایی در مورد توافق بین درخواست کننده و اداره سرمایه گذار است‌. برای مجوز کار با ویزای استارت آپ کانادا، این اجازه را دارید که مثل یک کارآفرین در پیشرفت بیزینس خود مشغول به کارخود شوید.

این ویزا فقط تا یک سال دارای اعتبار خواهد بود و شخصی که تقاضای اقامت دائمی شما را بررسی می کند، به شما اجازه کار کردن در کانادا را می دهد.

بیشتر تقاضاهای اقامت دائم، در این یک سال بررسی می شوند. در غیر این صورت، تمدید این ویزا میسر نخواهد بود. این ویزای کارموقت فقط برای کسانی صادر می شود که از اداره های معرفی شده، ضمانت نامه و نامه پشتیبانی وصول کرده باشند.

اگر دارای شرایط این ویزا باشید، حتما پیش از تقاضای اقامت دائم، برای وصول آن پیگیری های لازم را انجام دهید.

راحت ترین کشور برای ویزای شینگن ۲۰۲۲ چیست؟

 نکاتی در مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا که باید جدی بگیرید

شما برای گرفتن ویزای استارتاپ باید تمامی مراحل را طی کنید. امکان ندارد همه ی کارها را به طور همزمان انجام دهید. در مرحله اول؛ ایده بیزینسی خود را به اداره های مورد قبول ارسال نمائید. با این سازمان ها ارتباط برقرار کنید و ایده بیزینسی خود را برای آن ها بفرستید.

از سایت آن ها بازدید کنید. می توانید مراحل درخواست آن ها را به طور مختصر دریابید. بعضی از این اداره ها احتمال دارد توقع داشته باشند که یک طرح بازرگانی کامل عرضه کنید و بعضی دیگر احتمال دارد این به مختصر این برنامه نیز بسنده کنند.

اگر اداره ای توقع طرح تجاری داشت، می توانید مانند برنامه ای همچون استارتاپ کانادا را بفرستید تا بتوانید اعتماد آن ها را به دست بیاورید.

در دومین مرحله؛ دریافت نامه حمایتی را وصول کنید. اگر یکی از گروه های مشخص شده را برای پشتیبانی از بیزینس خود راضی کنید، دریافت نامه حمایت برای شما صادر می شود.

آن ها تاییدیه تضمینی به سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا عرضه می کنند. این تاییدیه، اطلاعات تعهد و سازش بین اداره مشخص شده و داوطلب را نمایش می دهد.

دقت کنید که ممکن است برای برنامه عرضه شده، از حداکثر یک سرمایه گذار حامی برخوردار شوید. در غیر این صورت، اداره های پشتیبان شما یک نامه ضمانت مشترک به سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا عرضه می کنند.

 در مرحله های آخر؛ باید زبان خود را به عنوان یک درخواست کننده به طور کامل آموزش ببینید. تا بتوانید به زبان انگلیسی و یا فرانسوی ارتباط برقرار کنید و نمره قبولی را کسب کنید. از همه مهم ترثابت کنید که بیزینس شما شرایط مدیریت را دارد.

چون طرحی که تقاضا می کنید، آن بیزینس می تواند نهایتا پنج کارفرما داشته باشد. هر درخواست کننده باید ده درصد حق نظردادن در بیزینس را داشته باشند.

کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا کدامین کشورها است؟

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *