آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت؟ با ما همراه باشید.

مقدمه

مقدمه
مقدمه

ویزای مولتی کانادا اصولا تا یک زمان مشخصی اعتبار دارد. به این زمان معین، دوره معتبر هم گفته می شود. در این زمان معتبر، شخص دارنده ویزا می تواند با دقت به مشکلات گوناگون در سفر، چند باره به کشوری که قصد دارد برود و سپس به کشور خود بازگردد.

تمامی کشورها، قانون هایی را تعیین می کند که باید  توسط تقاضا کننده هایی که ویزای مولتی را در خواست کردند، موفق شوند آن را اخذ کنند. ویزاهای مولتی در حال حاضر تحت شرایطی  که فرد به طور موقت  از کشورمبدا بازدید می کند،  مشخص می شود.

اگر بخواهیم  مثال بزنیم؛ مجوزهای توریستی، مجوز کار و غیره می توانند به عنوان مجوز مولتی کانادا اشاره شوند. پس در خواست کننده برای گرفتن شرایط ورود متعدد، باید قراردادهای مورد نیاز را برای آن گروه از مجوزهای موقت تحقق سازد.

عناوین مقاله:

  • ملزومات و چارچوب های ویزای مولتی
  • آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت؟
  • وضعیت ویزای مولتی کانادا برای مهاجرت
  • یقین های اشتباه برای ویزا
  • ویژگی های منحصر به فرد ویزای مولتی
  • شرط تبدیل ویزای مولتی به ویزای اقامت
  • شیوه های گوناگون برای اخذ ویزای مولتی به ویزای اقامت یا کار

ملزومات و چارچوب های ویزای مولتی

قبل از این که با این موضوع بپردازیم که آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت. باید با شکل کلی ویزای مولتی آشنا شویم.

به غیر از ویزاهای ورودی چندگانه، الزامات و چارچوب های به صرفه ای را شامل می شوند که حاوی مسائل زیر می باشد:

احتمال دارد هر شخص، ما بین هر ورود دوباره صبر کند. به طور مثال مجوزهای مولتی برای اشخاصی که از کشوری به کشور دیگر وارد می شوند، بین هر ورود دوباره به مقدار زمانی یک یا دو ماهه احتیاج دارند. در این زمان انتظار، احتمال دارد ویزای شخص در بعضی شرایط فسخ شود.

زمان حداکثر برای هر اقامتی که پیش می آید، بستگی به آن کشور دارد. احتمال دارد فرد اجازه داشته باشد که تا هر وقت که مایل است، بتواند برای هر ورودی اقامت داشته باشد.

برای مثال: اگر کسی از کشوری به کشور دیگر سفر می کند، اجازه دارد برای هر موقع که وارد می شود، یک ماه در کشور مقصد بماند.

رزومه یا سابقه بسیار خوب می تواند برای شخص مهم باشد. چون ویزاهای متعدد اصولا فقط برای تقاضا کننده هایی فرستاده می شود. که سابقه خوبی در ارتباط با مهاجرت دارند. در واقع درخواست کننده سابقه قتل یا ورود به صورت قاچاقی را نداشته باشد.

مجوز برای شهروندهای خارجی که مایل هستند برای زمان بسیار کوتاهی به کانادا مهاجرت کنند و در انتهای اقامت خود از کشور خارج شوند، صادر می گردد.

مجوزهای اقامت کوتاه متعدد، برای اشخاصی می باشد که باید برای گذراندن زمان چندساله، بیشتر از یک بار برای مدت اقامت تا شش ماه به کشور کانادا وارد می شوند و یا آن را ترک می کنند. البته تمامی شرایط اقامت، بسته به گرفتن ویزای مولتی کانادا دارد.

آیا سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا ممکن است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت؟

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت؟
آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت؟

در پاسخ به این سوال که آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت، باید اذعان داشت که با دقت به مدت زمان ۵ ساله پاسپورت هایی که به ایران ارتباط دارد. این مجوز در ایران به نام مجوز ۵ ساله کانادا به حساب می آید.

پس اگر پاسپورت کشوری را داشته باشید که مقدار زمان آن از ۵ سال بیشتر است. مجوز مولتی کانادا تا یک ماه بیشتر از تاریخ انقضاء پاسپورت به حساب می آید. مجوز مولتی کانادا، شیوه یا راه های ویژه و مورد قبول به واسطه مقر ملی مهاجرت پناهندگان و شهروندی در کشور کانادا می باشد.

اگر نیروی کنسولگر، قصد صدور مجوز یک بار ورود را داشته باشد، علت آن این می باشد که باید توضیحات در پرونده ثبت شود.

مسئولان می بایستی به وضعیت صدور ویزای مولتی کانادا که باید مورد تایید سازمان ها قرار بگیرد، دقت  و توجه داشته باشند.

اشخاصی که ویزای مولتی کانادا را دارند که مدت اعتبار برای آن ها به پایان نرسیده، اجازه دارند تا به کشور خود سفر کنند و به کشور کانادا بازگردند.

هیچ اجباری نیست تا مجوز اقامت موقت دوم را برای وارد شدن دوباره به کانادا دریافت کنند. مجوز مولتی کانادا به فرد دارنده، این اجازه را می دهد که تا هر موقع که نیاز باشد، در زمان اعتبار ویزا از کشور دیگر به کشور کانادا وارد شوند.

تاریخ انقضای مجوز مولتی کانادا، از حدود سی روز تا ده سال می باشد. باید بیان کنیم که همه ی  درخواست کننده ها دارای شرایط اخذ ویزای مولتی نیستند و بستگی به مسئولینی دارد که در اداره مهاجرت و شهروندی کانادا فعالیت دارند.

وضعیت ویزای مولتی کانادا برای مهاجرت

وضعیت ویزای مولتی کانادا برای مهاجرت
وضعیت ویزای مولتی کانادا برای مهاجرت

مجوز مولتی کانادا، یکی از انواع مجوز است که برای وارد شدن به کشور کانادا برای اقامت و کار در آن کشور می توانید از آن بهره گیری کنید. این ویزا، خصوصیات های مربوط به خودش را دارد و اگر هدف اقامت در کانادا را دارید، باید قبل از پیگیری برای مهاجرت، با انواع ویزا شناخت پیدا کنید.

ابتدا باید ببینید که آیا با ویزای مولتی کانادا می توان اقامت گرفت؟ ویزای مولتی کانادا بخشی از پروسه اقامت موقت است که حدود ۵ سال اجازه دارید با این مجوز به مدت ۶ ماه در هر زمان ورود به خاک این کشور به قصد تفریح، دید و بازدید از اقوام، دوره های آموزشی یا جلسه هایی با زمان کوتاه و سنجیدن شرایط زندگی به منظور اقامت دائمی به کانادا سفر کنید.

هر زمان که جلسات آموزشی کوتاه به مدت ۶ ماه در این کشور برقرار شد، شما بدون هیچ نیازی به ویزای تحصیلی اجازه دارید تا با مجوز مولتی کانادا در این دوره حضور پیدا کنید.

دقت کنید که با این مجوز نمی توان در جلسات طولانی بیش از 6 ماه شرکت  کرد.

می توانید در حرفه ای مشغول شوید و یا از حق و حقوق شهروندی و  خدمات درمانی این کشور برخوردار شوید. فرق مجوز مولتی و مجوز توریستی کانادا، در عدم نیاز به تمدید مجوز مولتی تا زمان انقضاء پاسپورت می باشد. به همین دلیل، شما اجازه دارید بدون هیچ گونه مشکل  و تمدید مجوز، به کانادا مهاجرت کنید.

انقضاء این مجوز حدود ده سال می باشد ولی از جایی که انقضاء پاسپورت کشور ایران تنها پنج سال است، اکثر مردم ایران ‌مجوز مولتی را فقط به اسم مجوز پنج ساله می شناسند. با این مجوز شما فقط مجاز به اقامت محدود و موقت در خاک کشور کانادا هستید و از حق یک شهروند کانادایی بهره مند نمی باشید.

یقین های اشتباه برای ویزا

به این نکات بسیار مهم توجه کنید که چون این باورها نادرست می باشد و همین باعث می شود تا ویزای درخواست کننده ها برای اقامت رد شود.

اولین اشتباه: دعوتنامه آشنا یا حتی خانواده، مورد قبول نیست و باید به جای آن، دعوتنامه تجاری گذاشته شود. دومین اشتباه: افرادی که اقامت دائم دارند، اجازه ندارند کارت دعوت ارسال کنند. سومین اشتباه: هر گونه اقدام برای گرفتن مجوز به صورت خانوادگی مناسب می باشد.

چهارمین اشتباه: سفر نرفتن به یکی از کشورهای نواحی شنگن و با همراه داشتن دعوتنامه، می توان برای گرفتن این مجوز اقدام نمود. پنجمین اشتباه: پرونده حتما باید به صورت اینترنتی فرستاده شود.

باید این مسائل را در نظر داشته باشید که مجوز شنگن بدون وارد شدن و خارج شدن از کشور برای گرفتن مجوز مولتی کانادا بی تاثیر است.

مجوزهای تجاری شنگن، بخشی از پرونده سفر شما محسوب نمی شود. مجوزهای آسیایی به غیر از ژاپن و روسیه، اثری بر وصول مجوز مولتی کانادا ندارد. احتمال همراه داشتن تک یا دو مجوز شنگن بدون هیچ دعوتنامه ای برای گرفتن وصول ویزا پایین می باشد.

دانشجوهایی که به منظور تحصیل در کانادا اقامت دارند، قطعا می توانند برای خانواده در واقع پدر و مادر خود دعوتنامه ارسال کنند ولی برای برادر یا خواهر به هیچ عنوان مجاز نمی باشند.

راحت ترین کشور برای ویزای شینگن ۲۰۲۲ چیست؟

ویژگی های منحصر به فرد ویزای مولتی

ویژگی های منحصر به فرد ویزای مولتی
ویژگی های منحصر به فرد ویزای مولتی

اگرهدف شما برای مهاجرت به کانادا فقط برای تحصیل، کار یا اقامت است، کاملا اشتباه می کنید! دولت کانادا با ارسال ویزای مولتی، قصد دارد که در کنارتمامی تسهیلاتی که برای مهاجران در نظر گرفته است، حقوق پدر و مادر یا حتی پدر بزرگ و مادر بزرگ  آنان را هم رعایت کرده و برای مقامی که آن ها دارند، ارزش قائل هستند.

از مهم ترین ویژگی های ویزای مولتی، می توان زمان انقضاء آن را بیان کرد. کسانی که با مولتی کانادا وارد می شوند، می توانند نزدیک به دو سال در کانادا زندگی کنند.

از دیگر ویژگی های این ویزا این می باشد که به عنوان درخواست کننده این مجوز پس از دوسال زندگی در کانادا، می توانید برای گرفتن ویزای مولتی ده ساله کانادا اقدام نمایید.

در واقع بدون هیچ  نگرانی می توانید برای گرفتن اقامت در این کشور اقدام کنید. در سال هایی که فرزندانتان به شما نیاز دارند، از بودن در کنارآن ها خوشحال باشید. اما ویزای مولتی ده ساله کشور کانادا به این دلیل نیست که فقط ده سال در این کشور زندگی کنید، بلکه حدود ده سال و هر دفعه شش ماه اجازه ماندن در این کشور را خواهید داشت.

ولی دقت کنید که زمان انقضاء پاسپورت کشور ایران پنج ساله است. پس این مجوز برای مردم ایران پنج سال انقضاء خواهد داشت‌. اما اگر پاسپورت ترکیه را داشته باشید، زمان انقضاء ویزای شما به مدت ده سال خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم از پست تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار دیدن کنید.

شرط تبدیل ویزای مولتی به ویزای اقامت

شرط تبدیل ویزای مولتی به ویزای اقامت
شرط تبدیل ویزای مولتی به ویزای اقامت

شما در زمانی که برای گرفتن مجوز مولتی کانادا با کلمه ضمانت یا تضمینی مواجه شدید، بهتر است  بدانید که این کلمه قطعا معنای بازاریابی دارد و هیچ شخصی نمی تواند تضمین کند که شما موفق به گرفتن مجوزتان می شوید. چون این موضوع  به عهده سفارت کشور کانادا می باشد.

با این تفاسیر، سازمان مهاجرتی به شما تضمین می دهد که با کامل کردن سند و مدرک و بهترین فرآیندها، سعی خود را برای جذب مسئول پرونده انجام دهد تا برای  گرفتن ویزای مولتی، هم شانس شما زیاد شود و هم مسئول پرونده جواب مثبت بدهد.

پس به هیچ عنوان فریب افرادی را نخورید که مدام وعده می دهند و می گویند که ویزای شما را به طور تصمینی می دهند. در نهایت، جواب مثبت ویزای شما بسته به رای افسر یا کارمند مهاجرت کانادا خواهد داشت. حضور یک شخصی که آگاهی زیاد دارد یا مشاوری مجرب در این راه، می تواند شما را یاری کند.

شما حتما باید هر طور که شده، مسئول مربوطه در سفارت کانادا را متقاعد کنید. پس بدانید اگر شما تمامی شرایط را دارا باشید، بدون شک‌ سفارت کانادا در خواست شما را تایید می کند.

در صورت وضعیت مناسب و هر مشاوری مجرب که با شما همراه باشد، بدون هیچ دغدغه و مشکلی می توانید ویزای مولتی کانادا را به ویزای اقامت تبدیل کنید.

لطفا از پست رشته های تحصیلی در آمریکا دیدن کنید.

شیوه های گوناگون برای اخذ ویزای مولتی به ویزای اقامت یا کار

زمانی که هرگز تصورش را نمی کنید، مجوز مولتی کانادا شما را برای رسیدن به خواسته هایتان‌ کمک می کند.  کسانی بودند که نمی توانستند برای تحصیل یا کار به کانادا مهاجرت کنند. هیچ انتخاب دیگری هم برای گرفتن اقامت در این کشور نداشتند، ولی همچنان گذراندن زندگی در کانادا برای آن ها بزرگ ترین آرزوی آن ها بود.

اما  خوشبختانه آن ها از طریق مشاوره با یک گروه مهاجرتی معتبر، متوجه شدند که با گرفتن ویزای مولتی می توانند تا پنج سال و هر بار ورود شش ماهه در کانادا، اقامت داشته باشند. برای آن اقدامات لازم را انجام دادند و آرزویشان را به واقعیت تبدیل کردند.

اما بدانید که خیلی از شما هم مثل آن ها برای تحقق یافتن آرزوی خود، به ویزای مولتی کانادا فکر می کنید. به عنوان یک درخواست کننده، پیش از گرفتن ویزای مولتی کانادا باید هر چه مدارک الزامی است را فراهم کنید.

که شامل: گذرنامه ای معتبر که حتما شش ماه به انقضاء آن مانده باشد، فرم کامل شده داده های شخصی و خانواده، مدرک برای سلامتی کامل، اسنادی که نشان بدهد شما از همه لحاظ به سرزمین خود وابسته هستید، کارت دعوت، ترجمه رضایت نامه قانونی برای حمایت فرزندهایی که بدون کمک پدر یا مادر به این کشور مهاجرت کرده اند.

ترجمه گواهی مربوط به ازدواج در شرایط همراه بودن با همسر؛ این مسائل بسیار مهم می باشد. پس تمامی مدارک را با خود داشته باشید. تا برای گرفتن ویزای مولتی به منظور اقامت در کشوری پیشرفته موفق شوید‌. با تحصیلات بسیار عالی بتوانید وارد شغل مناسب شوید و در آمدی بالا کسب کنید.

اما به خاطر داشته باشید که قبل از گرفتن ویزا و رفتن به کشور کانادا یا هر کشوری، به درستی تصمیم خود را بگیرید و عجولانه تصمیم نگیرید. هر طور شده به قصد تفریح به کشور مقصد سفر کنید تا در انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا کدام کشورها هستند؟

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *